Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Megnyílt a digitális játszótér 4. szakasza, a Klikk 4.0 - Egészség

2008.10.07
Egészségnevelés a Jövő Háza Kiállítás területén a Millenárison, az Egészségügyi Minisztérium támogatásával

Megnyílt a Digitális Játszótér 4. szakasza– Klikk 4.0 –Egészség címmel a Millenárison. A kiállítás tizennégy tematikai egységben dolgozza fel az egészségnevelés, az egészséges életmód legfontosabb kérdéseit. Az egyes tematikai egységeket a helyszínen egy-egy sejt reprezentálja, a témához tartozó tartalmakat a sejtek belsejében elhelyezett audiovizuális eszközök jelenítik meg.

A Klikk 4.0 kísérletet tesz arra, hogy a magyarországi egészségi állapotok ismeretében felhívja a figyelmet az egészségtudatos magatartásra és az egészséges táplálkozásra. A kiállítás 2009. március 22-ig várja az egyéni érdeklődőket, a családokat és az iskolás csoportokat.

A kiállítás közel 400 négyzetméteres interaktív terében ügyességi játékok, sportos feladatok is várják a gyerekeket. A térben helyet kapott egy gyermekjátszó is, ahol az óvodások és kisiskolások is megismerkedhetnek az egészséges életmód alapjaival. A kiállítás ideje alatt a galérián tanácsadással, szűrésekkel várják a látogatókat a szakemberek.

A látogatók a Klikk történetéből már ismert, interaktív játékos rendszerben, a téma szempontjából releváns karakterek segítségével ismerkedhetnek meg az egészséges életmód elemeivel, főbb szabályaival és mindazokkal a kihívásokkal, amelyekkel nap mint nap találkoznak fiatalok és idősebbek egyaránt. A kiállítás a test és az életmód megismerésével és tudatos tervezésével kívánja felhívni a figyelmet az egészségre és az egyén felelősségére saját életminőségével kapcsolatosan. A sejtek bejárása után a regisztrált látogatók a játék kérdéseinek megfejtésével szerzett pontszámaik alapján nyereményekben részesülhetnek.

A kiállítás fő tartalmi elemei:
Egészségfejlesztés vázlatos történeti áttekintése; egészségfejlesztés fogalma; egészséges táplálkozás, a sport egészségmegőrző, egészségfejlesztő hatásai; személyi higiénia követelményei; környezethigiénia aktuális kérdései; lelki egészség; alkoholfogyasztás; dohányzás; droghasználat; egészségfejlesztés társadalmi tényezői; egészségfejlesztés közvetlen fejlesztő eljárásai; összetett módszerek az egészségnevelésben; modellkísérletek, megelőző és korrekciós programok az egészségnevelésben; biztonság megőrzése (stressz tűrés, stressz kezelés, baleset megelőzés); növekedés, változás és az emberi szexualitás; családi élet és társas kapcsolatok.

A Millenáris B csarnokában található Jövő Háza Kiállítás olyan újszerű, oktató funkciót lát el, ahol hónapról hónapra különböző célcsoportoknak, számos program és aktivitás kínálkozik egyes készségek és ismeretek elsajátítására, fejlesztésére.

A kiállítások önmagukban rendelkeznek ismeretterjesztési, tudományos funkcióval. Egy-egy témát, tudományterületet körbejárva az alapismeretektől kínálnak tartalmat és megismerési utakat az érdeklődők számára. Az alapok megismerését követően a szakmai előadások, oktató programok, és játékok lehetőséget teremtenek a látogató számára a témákban való elmélyülésre is.

Jövő Iskolája foglalkozásain olyan kapcsolódó témák kerülnek feldolgozásra, amelyek bármilyen évfolyam számára relevánsak, és felhasználhatóak az iskolai tananyag elsajátítása során. Az itt zajló foglalkozások helyettesítik és kiegészítik az iskola falain belüli órákat, feladatokat.

A kiállítás első szakasza (Klikk 1.0) különböző nézőpontokból mutatta be az internetet: az installáció alapegységeit képező sejtek témái között szerepelt a web fejlődése, az audiovizuális kommunikáció szerepe, a játékok típusai, a közösségépítés története, az internet hétköznapi felhasználási területei.

A programsorozat második elemében (Klikk 2.0) a látogatók maguk tapasztalhatták meg a weblap-, a kép-, a hang-, a videó szerkesztés vagy az animáció készítés alapjait, illetve megismerhették a tv-tenisztől a korai számítógépes játékokon át a legújabb konzolokig a játékok technikai, grafikai fejlődését is.

A digitális játszótér harmadik szakaszában (Klikk 3.0) az installációk jól megválasztott példákon keresztül bemutatták a magyar innováció történetét, illetve a ma létező intézmény- és eszközrendszert. A látogatók megismerhették azokat a szegmenseket, ahol már születtek jelentős magyar eredmények, amelyek hozzájárulnak a magyar társadalom életminőségének javításához, emeléséhez.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu