A két vállalat immár négy éve sikeresen dolgozik együtt az Egyesült Államokban rendezett eseményeken, többek között a világ leghíresebb snowboardos versenyén, a US Open Snowboarding Championships rendezvényen, valamint a Burton Demo Tour állomásain, a snowboardos világ legnagyobb interaktív termékbemutatóján.
2005 óta a US Open Snowboarding Championships keretében a Volvo Most Valuable Rider címet elnyerő férfi és női versenyzők Volvo gépkocsit nyertek, így olyan kiváló hódeszkások vehették át egy-egy új Volvo kulcsát, mint Shaun White (Egyesült Államok), Torah Bright (Ausztrália) és Cheryl Maas (Hollandia).
„Márkaneveink számos közös értéket hordoznak, és meg vagyok győződve arról, hogy ez a kibővített partnerkapcsolat mindannyiunk előnyére fog szolgálni” – mondja Gerry Keaney, a Volvo Car Corporation marketingért és értékesítésért felelős alelnöke. „A Burton megbízható márka, amelyet a snowboardos közösség a minőségi és kiváló teljesítményű termékekről ismer. A téli sportok és a snowboardozás a svéd kultúra része – a Volvo pedig svéd márka.”
„A snowboardos eseményekkel az a célunk, hogy a versenyzők a lehető legjobb versenyeken vehessenek részt, ahol a díjak mellett kiváló élményeket is szerezhetnek” – mondta Mike Nusenow, a Burton globális marketingért felelős alelnöke. „A Volvo hírneve és a márkanév európai elismertsége hatalmas lehetőséget jelent a snowboardozás európai népszerűsítése terén.”
A Volvo és a sport kapcsolata nagy múltra tekint vissza. A vállalat amellett, hogy mindent megtesz azért, hogy megvédje az autóban ülő utasokat, valamint kiemelt figyelmet fordít a járókelőkre, a sportolás ösztönzésével és a sportok támogatásával is hozzá szeretne járulni a hosszú és egészséges élet feltételeinek megteremtéséhez. A vállalat göteborgi központja, valamint a Volvo Autó Hungária is hagyományos támogatója számos olyan népszerű sportágnak, mint a vitorlázás, a futás vagy síelés.
|