Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Továbbra is alacsony IKEA árak, középpontban a magyar konyhák és a főzési szokások

2008.08.29
Komoly befektetések a már működő áruházakban és az alacsony árakban. Új, 2009-es IKEA katalógus. Választékfrissítés évente 4-szer – 2770 új termék 2009-ben. „A teljesebb élet a konyhában kezdődik” – Középpontban a helyi szokások és igények. Az IKEA FAMILY program első éve: már 135.000 tag Magyarországon.

Az IKEA előreláthatólag a 2008. augusztus 31-vel záruló, 2008-as gazdasági évét is sikeresen zárja. A forgalom és az ügyfélszám egyaránt jelentősen nőtt, és a világgazdaság lassulása ellenére az IKEA továbbra is derűlátóan tekint a jövőbe. A 2009-cel kapcsolatos optimizmus alapja, hogy az IKEA továbbra is alacsony árakat kínál: egész nap, minden nap.

A mindennapos alacsony árak érdekében az IKEA két területbe fektet energiát: a már működő áruházai átépítésébe,-megújításába és az alacsony árak megtartásába. Az IKEA Örs vezér téri áruházában a befektetések újjáalakított konyhákban, új, külső árukiadóban és a bemutató terem újjáépítésének megkezdésében testesülnek meg. A budaörsi áruházban új bisztró, új ügyfélszolgálat, új Svéd Finomságok Boltja épült, illetve új, külső árukiadó és újjáalakított konyhák fogadják a látogatókat.

Az IKEA meggyőződése, hogy a jó minőségű, kedvező árú lakberendezési termékek egyre keresettebbé válnak. A vásárlók által legnépszerűbb területeken a konyha, a hálószoba, a nappali és a textíliák esetében − az IKEA az elmúlt 5 évben átlagosan összesen 20%-kal csökkentette árait Magyarországon.

Új IKEA katalógus 2009
Az idén már 58. éve az új IKEA katalógus bemutatása vezeti be az évet. A világ egyik legnagyobb példányszámban kiadott kereskedelmi kiadványának idei száma 200 millió példányban, 27 nyelven jut el a Föld 38 országában élő 400 millió emberhez, és 364 oldalon 3500 terméket mutat be.

Magyarországon idén 1.260.000 katalógus jelenik meg. A katalógusban szereplő árak 2009. augusztus elsejéig garantáltak. A nyomtatott kiadvány mellett az IKEA katalógus a www.ikea.hu címen az interneten is megtekinthető.

Választékfrissítés évente 4-szer – 2770 új termék 2009-ben
Az évi négyszeri választékfrissítés tavalyi sikerén felbuzdulva az IKEA idén is négy alkalommal: októberben, februárban, majd áprilisban és augusztusban mutatja be újdonságait. 2009-ben összesen 2.770 új termék jelenik meg, amely a választék 30 %-ának frissülését jelenti.

„A teljesebb élet a konyhában kezdődik” − középpontban a magyar konyhák és főzési szokások
Az IKEA megoldást kínál a lakberendezés minden területén. A legnépszerűbb területek, a hálószoba és a nappali mellett azonban az IKEA 2009-ben kiemelt figyelmet szentel a konyhának, ezen belül is a magyar konyhának és a helyi főzési szokásoknak. A konyha egyike az otthon legfontosabb helyiségeinek. A hazai piacon a gazdaság elmúlt években tapasztalt lassulása ellenére is komoly fellendülés tapasztalható az új házak és lakások építése terén, és fokozódó érdeklődés mutatkozik a jól működő, mindennel felszerelt, magas minőséget képviselő, de mindemellett elérhető áron megvásárolható konyhák iránt.

A korábban a lakberendezés területén háttérbe szoruló konyha mára egyre sokoldalúbb helyiséggé vált, és már rég nem csupán főzésre szolgál. Gyakran étkező funkciót is betölt, néha dolgozószoba, napközben gyermekjátszó, estére pedig általában a családtagok és a barátok központi „találkahelyévé” válik. A legtöbb otthonban a konyha joggal nevezhető a társasági élet központjának, az otthon szívének.

Új konyhai és étkező-termékek, teljes IKEA szolgáltatások (a konyhatervezéstől kezdve a vásárlás napján történő elvitel lehetőségén és a megrendelhető teljes összeszerelési szolgáltatáson át a kedvező hitelekig), a piacon egyedülálló mindennapos garancia (az általános 3 éves garancia mellett 5 év garancia jár a konyhai berendezésekre, 15 év egyes IKEA 365+ edényekre, 25 év a FAKTUM konyhákra és egyes SENIOR edényekre), valamint a megfizethető, alacsony árak. Ez az, amitől az ember valóban jobban érzi magát a konyhában!

Az IKEA célja, hogy tökéletesen kielégítse a konyhával kapcsolatban felmerülő elvárásokat, és mindent megadjon, amivel a konyhában töltött idő vidámmá és könnyeddé válik. Az IKEA ennek érdekében, egy külső kutatócéggel együtt a következő évben egy olyan konyhával kapcsolatos kutatást készít, melyből a magyar vásárlók életvitelét, valós igényeit és szokásait a lehető legjobban megismerve kiderítheti, hogyan tegye még teljesebbé vásárlói életét ebben a sokoldalú helyiségben.

Az IKEA FAMILY program első éve
2007 augusztusában Magyarország is csatlakozott az IKEA törzsvásárlói programjához, az IKEA FAMILY-hez, amely 1986-os svédországi indulása óta több mint 10 millió tagot számlál világszerte. A program immár Magyarországon is 135.000 tagot számlál, és a lakberendezés szerelmeseinek klubja tovább növekszik: az IKEA tervei szerint a következő három évben megháromszorozódik.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Cég:IKEA













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu