Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Értjük-e, miről beszélnek a fiatalok?!

2008.08.26
A Magyar Fogyasztó Platform október 1-jén a Magyar Telekom székházban megrendezi következő konferenciáját Magyar Fogyasztó 18- címmel.

A 18 évnél fiatalabb korosztályra fókuszáló rendezvényt a fiatalkorúak iránt érzett felelősség, és a szerteágazó szubkultúrájukkal a marketingeseknek fejtörést okozó tinédzser korosztály hívta életre.

Minden generáció felnőtté lesz egyszer. De addig is, hogyan érjük el és szólítsuk meg a 18 év alattiakat? Hogyan élnek és mit fogyasztanak? Milyen a viszonyuk többek között a divathoz és a zenéhez? Milyennek látja a ma fiatalja a márkákat, és a márka a fiatalokat? Mi a fontosabb nekik, az ikonok vagy a család?

Az Értjük-e, miről beszélnek a fiatalok? alcímet viselő konferencia nyitó előadójaként Dr. Simon András (Magyar Telekom) felvázolja, mit gondol a XXI. század médiavállalata a felnövekvő médiagenerációról, majd Steigervald Krisztián (GfK Hungária Piackutató Intézet) beszél a fiatalok szegmentálásáról, és a berkeikben egyre divatosabb szubkultúrákról, továbbá Ságvári Bence szociológus (ITHAKA Kht., a Fanta Trendriport szerzője) is szót kap, aki elemzi szocializációs körülményeiket, többek között a családhoz, divathoz és zenéhez való viszonyukat.

A konferencia legszínesebb programelemének ígérkezik Novák Péter (színész) kötetlen beszélgetése a jelenlévő tinédzserekkel arról, hogy szerintük milyennek látja őket a nagy többség, azaz a felnőttek. Ezután Sas István (reklámpszichológus), és néhány a kamaszoknak (is) kommunikáló márka (IM, Bravo, Music Television, iPod, Converse) képviselőjének előadásából megtudhatjuk, milyen kép él a fiatalokban a márkákról és fordítva, milyennek látják a márkák a 14-18 éves korosztályt. A rendezvényt egy kerekasztal-beszélgetés zárja melyben a felkért szakemberek, ügynökségi vezetők, megvitatják a 18- korosztály eléréséhez szükséges marketing eszközöket.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Cég:Magyar Fogyasztó Platform













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu