Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


308 CC – a CC, ami még kabriósabb! Kitaposott ösvényen…

2008.07.10


A lehajtható tetejű autók úttörőjeként, a harmincas évek elegáns 401, 601 és 402 “Eclipse” modelljeit gyártó Peugeot lelkesedése sohasem csökkent, hogy hol kupéként, hol kabrióként használható, varázslatos módon a csomagtartóba süllyeszthető tetejű autókkal szerezzen örömöt az embereknek.

Már egy évtizede annak, hogy az 1998-as Genfi Szalonon ismét megjelent ez az innovatív elképzelés, a 20 koncepcióautó formájában.

Ebből fejlődött ki aztán a 206 CC és a 307 CC, népszerűsítve egy elképzelést, amelyről addig úgy tartották, hogy az elit kiváltsága. Majd ezen első nemzedékek hamarosan átadták a stafétabotot a 207 CC-nek, illetve a hamarosan debütáló 308 CC-nek…

2008 májusának végéig közel 632 ezer kupé-kabriót állított elő a Peugeot az ilyen jellegű „életstílus-autók” kedvelőinek, az egész világon vezető szerephez juttatva így a márkát:

  - 457,500 darab 2 + 2 üléses Peugeot 206 CC és 207 CC, a kiskategóriában (B)
  - 174,500 darab Peugeot 307 CC, négy teljes értékű üléssel az alsó középkategóriában (M1)

Mióta, 2003-ban, bemutatkozott a 307 CC, óriási változások történtek az életstílus-autók piacán: a süllyeszthető tetejű kabriók népszerűbbek lettek a sérülékeny vászontetősöknél.

Vevőinek többségénél a háztartás fő autója lett a 307 CC. Okos konstrukciójáért és eleganciájáért választották elsősorban, de nagyra értékelték, mindennapi praktikumát, komfortját, felszereltségét és menetkényelmét is.

A 308 lejtőshátú és kombi, illetve szabadidős változata már felváltotta a
307-et, a sikeres előd valamennyi kedvező tulajdonságát kínálva, ám új identitással, modern külsővel és erős személyiséggel.

Az azonos géneket hordozó, négy teljes értékű üléssel ellátott 308 CC tovább viszi a “307 CC szellemet” és kiaknázza a Peugeot kupé-kabriós tapasztalatkincsét. Egyéni, összehasonlíthatatlanul attraktív ajánlat az „életstílus-autózás” rajongóinak!

Megkapó design…
A 308 CC-t mind kupé- mind kabrió-alakban kiemeli a tömegből vonalainak fenséges harmóniája. Az orr emblémájától a tető végéig, az ajtótól az oldalfalig, fények játszanak profiljának markáns vonalain. Eleganciáját krómdíszek teszik még hangsúlyosabbá.

Az alacsonyan álló, kerekeivel szilárdan az aszfaltra támaszkodó 308 CC szembeötlő alakja és fénydiódás „vörös függöny” hátsó lámpája éjjel-nappal felhívja magára a figyelmet.

Tagadhatatlanul önálló személyiségről tanúskodik az utastér is. Különösen kabrióként mutatkozik meg az eltérés a lejtőshátútól, és adja egy nagystílű túrakocsi hatását.

Az integrált fejtámlás, mélyen kiformált első ülések beépített szellőzése meleg levegőbe burkolja az utasok nyakát. Hozzájuk hasonlóan egyéni a hátsó ülések designja is, ráadásul, kabrióhoz képest, meglepően tágas a hely a második sorban.

Különlegesek az ajtóborítások is, elegánsan dinamikus, egyben robusztus fogantyúval. Sportos kormánykerék, különleges kidolgozású műszerfal és „fekete lakk” középkonzol teszi teljessé a hatást.

A „sportos” és „haute couture” divatjellegnek megfelelően dinamikus szövetekbe öltözik a 308 CC, de van egyszerű bőr, illetve „integrál bőr” kárpit is. Ez utóbbi most már beburkolja a teljes utasteret, ami nem épp megszokott e kategóriában. A mutatós Fekete, Vintage vagy Beige kárpit jól illik a fényezés színéhez, amely a divatos gyöngyház-fekete, illetve a kifinomult “terre d’ombre” mellett megszokottabb kék, piros, fekete és szürke is lehet.

Jellegzetes CC felszereltség
A mindennapok kényelmét és az utasok kellemes közérzetét szemmel tartó, aprólékosan gondos tervezés jóvoltából apróbb-nagyobb előnyök egész sorát kínálja a 308 CC.

- A teljesen automatikus tető, utasainak óhaja szerint, 20 másodperc alatt alakul át dinamikus kupéból elegáns kabrióvá; a műveletet színes képernyőről lehet figyelemmel kísérni.

- Négy teljes értékű üléssel ellátott kupé-kabrióként a 308 CC nyomtávja és karosszériája szélesebb a 307 CC-énél, az első ülés kialakítása pedig bőséges lábteret és tágasságot kínál a hátul ülőknek.

- Kétféle dinamikus, rugalmas motor hajtja a 308 CC-t, hatfokozatú sebességváltó közbeiktatásával… ha ugyan nem az automatát választja valaki… Az 1.6-os THP 110 kW (150 LE) teljesítményű, közvetlen benzinbefecskendezéses turbómotorról, illetve a 2.0 HDi FAP Euro 5
(103 kW; 140 LE) dízelről van szó, amely különösképp környezetbarát.

- Ez az autó a hatékony úttartással fűszerezi az élményautózást… Széles nyomtávja, leültetett futóműve és kiváló rugózása, amelyet külön e karosszériához terveztek, kimagasló képességekhez segíti a 308 CC-t, ugyanakkor valódi biztonságérzetet ad a vezetőnek. A nagy, 302 x 26 milliméteres tárcsafékek teljes mértékben megfelelnek a motorteljesítménynek. Közben az ESP őrködik a bennülők biztonságán.

- A 308 CC kimagasló szerkezeti szilárdsága csírájában fojt el bárminemű rezgést, amely befolyásolhatná a kormányzást, a hátrapillantást vagy a komfortot. Gondosan elhelyezett karosszéria-erősítései csillapítanak és leépítik a feszültségeket… Röviden, a 308 CC szilárd felépítése és nagyszerű rezgéscsillapítása visszatükrözi a Peugeot kupé-kabriós tapasztalatát.

- A komfortos, kellemes utazás elengedhetetlen feltétele a csekély belső zaj; kupé-elrendezésben a 308 CC e tekintetben is külön klasszist képvisel.

- A 308 CC utastere oltalmazó hely is… Felépítése robusztus, ellenáll a frontális- és az oldalütközésnek. Újszerű, intelligens megoldások vetnek számot a kabrió-jelleggel. Ilyen például az első ülésekbe épített mellkas-medence oldallégzsák, valamint egy exkluzív világújdonság, a fej-oldallégzsák, amely az üléshelyzettől függetlenül garantálja a test teljes védelmét.

A borulásveszély érzékelését követő néhány ezredmásodpercen belül (rövidebb idő ez egy szempillantásnál) felugranak az utasok mögött a bukócsövek, az e célból megerősített szélvédőkerettel együtt túlélőteret képezve.

E jelentős biztonságtechnikai munka célja, hogy az autó megkapja a maximális, ötcsillagos EuroNcap törésteszt-értékelést a felnőtt utasok védelméért.

- Összhangban az évszakokkal…

Leeresztett tetővel hideg időben, például kora tavasszal is élvezetes az autózás, sőt az ellen sem szól semmi, hogy nyitott autóból csodáljuk a havas tájat. Mindez annak köszönhető, hogy a Peugeot 308 CC karosszériája körülöleli az utasokat, okos légkondicionálása alkalmazkodik a kabriós használathoz, ülései fűthetők, szélfogója megóv a huzattól, és… az első ülésekbe épített különleges “Airwave” rendszer sálként burkolja meleg levegőbe az utasok nyakát. A levegő hőfokát, áramlásának irányát és erősségét szabályozni lehet.

- Néhány további jellegzetes részlet és felszerelés, amellyel a 308 CC elébe megy utasai igényeinek…

* automatikus, távvezérlős zár a belső rakodóhelyeken (kesztyűtartó és középső kartámasz)
* központi vezérlés mind a négy ablaknak.
* az elektromos első ülések megkönnyítik hátra a beszállást.
* kettős biztonsági ajtózárás és szelektív nyitás.
* fénydiódás kiszálló-fény a külső tükrökben.

…Ne feledkezzünk meg a jól használható csomagtartóról és a külön rakodóhelyekről sem (ilyen például a szélfogó helye a csomagtér burkolat alatt), amelyek mintaszerű rendet teremtenek. A poggyásztér (VDA módszer szerint) 403 literes kupé-elrendezésben, illetve 226 liter leengedett tetővel, a szélfogó alatt (víztérfogatban mérve 465, illetve 266 liter).

- végül, hogy még kellemesebb legyen az utazás…

* sokféle WIP (World In Peugeot) opció áll rendelkezésre

- WIP sound, MP3 CD audiorendszer

- WIP Bluetooth, MP3 CD audiorendszer, USB Box és kihangosító.

- WIP Nav, könnyen használható navigátor, MP3 CD audiorendszerrel, Bluetooth funkcióval és hétcollos, behúzható, 16/9 oldalarányú színes képernyővel.

- WIP Com 3D, csúcsminőségű navigátor, 30 GB keménylemezzel és Juke Box funkcióval, MP3 CD audiorendszerrel, beépített mobiltelefonnal, Bluetooth funkcióval, USB csatlakozóval és hétcollos, behúzható, 16/9 oldalarányú, háromdimenziós színes képernyővel.

* JBL Hi-fi, tíz hangszóróval. A rendszer felismeri, hogy leengedték a tetőt, és alkalmazkodik ehhez a helyzethez.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Cég:Peugeot













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu