Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Rendkívüli félévet zárt az Opel és a Chevrolet Magyarországon

2008.07.04
Mindkét General Motors márka piaci részesedése az összesített magyar gépjárműpiacon a legnagyobb mértékben nőtt a tíz vezető autómárka közül. A Chevrolet 27,7 százalékkal növelte eladásait 2007 első feléhez viszonyítva. Az Opel haszonjárművek értékesítése 38,1 százalékkal túlszárnyalta az előző évi adatokat.

Az enyhén csökkenő hazai személyautó piacon az év első hat hónapjában az Opel 10094 autót értékesített a KEKKH adatai alapján. Ezzel a márka megőrizte második pozícióját és piaci részesedése 12,28 százalékot ért el.

Az összesített piacon az Opel részesedése 1,12 százalékponttal nőtt, ami a legnagyobb mértékű növekedés a tíz piacvezető márka közül. A modellek közül továbbra is az Astra a legkedveltebb, két változatából összesen 6594 darab talált gazdára ebben az időszakban.

A Chevrolet, amely piaci részesedésének növekvése a vezető márkák sorában a második legnagyobb, a magyar személyautó piac leggyorsabban növekvő volumenmárkája.

A piac vezető 15 márkája közül a Chevrolet 27,7 százalékos volumennövekedéssel a legnagyobb mértékben múlta felül az előző évi teljesítményét, feltornázva magát a ranglétra hetedik helyére.

A Chevrolet-hez kötődik még egy piaci csúcs, az ezer darabszámon felül eladott modellek között a Chevrolet Aveo eladása 40 százalékos növekedést mutatott az előző év azonos időszakához viszonyítva, ezzel az Aveo a leggyorsabban növekvő modell a magyar piacon.

A 2113 darab értékesített Aveo népszerűségéhez bizonyosan nagymértékben hozzájárult alacsony üzemanyag fogyasztási mutatója is. Független összehasonlításokban, mint például a német „Automonat" magazin által végzett felmérésben az 1,2 literes benzinmotorral felszerelt Aveo megelőzte összes hasonlóan motorizált vetélytársát.

Ugyanakkor a haszonjármű piacon a az Opel rendkívüli mértékben, 38,1 százalékkal túlszárnyalta az előző év első hat hónapjában elért eredményét.

„Nagyon meg vagyunk elégedve az eredményeinkkel, különösen tekintetbe véve a jelenlegi gazdasági helyzetet" - nyilatkozta Megyeri György, a General Motors Magyarország igazgatója. - „Jó szereplésünket erős márkakereskedői hálózatunknak, piaci igényeknek megfelelő termékválasztékunknak és nem utolsósorban ügyfeleink belénk vetett bizalmának köszönhetjük. Az év második felében reményeink szerint a hazai piac megerősödik, ami további lehetőségeket nyújtana számunkra, például a nemrég megújult Chevrolet Aveo vonatkozásában. Ami pedig az Opel márka magyarországi megbecsülését illeti, ezt bizonyítja többek között az a Reader's Digest olvasói körében elvégzett felmérés, melynek alapján az Opel immár nyolcadik alkalommal a legmegbízhatóbb autómárka Magyarországon."

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Cég:General Motors













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu