Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


A Magyar Telekom megújítja márkastruktúráját, ennek részeként bevezeti a T-Home márkát

2008.06.27
A Magyar Telekom Ügyvezető Bizottsága a mai napon döntött arról, hogy a vállalat 2008 őszén bevezeti a T-Com, T-Online és T-Kábel márkákat felváltó T-Home márkát. A T-Home megjelenésével egy időben a Magyar Telekomhoz kapcsolódó „T” márka, valamint a lakossági és üzleti mobilszolgáltatások márkája, a T-Mobile is megújul.

A ma megszületett döntés célja, hogy a Magyar Telekom a Deutsche Telekomnál 2007 májusában kialakított egyszerűbb, az ügyfelek számára az egyértelmű azonosítást segítő márkastruktúrát vezessen be, ezzel is erősítve piacvezető pozícióját. A márkastruktúra átformálásával a megújuló Magyar Telekom erőteljesebben kihasználhatja azon előnyét, hogy a hazai távközlési piacon egyedülállóan széleskörű szolgáltatásválasztékkal rendelkezik.

A Magyar Telekom ügyfelei a márkaváltás nyomán T-Home néven vehetik igénybe a jelenleg a T-Com, T-Online és T-Kábel kínálatában elérhető, az otthonokhoz kapcsolódó vezetékes kommunikációs és szórakoztató szolgáltatásokat. Az újrapozícionálás során a T-Home megjelenésével párhuzamosan megmarad és egyben megújul a vállalati „T”, valamint a lakossági és üzleti mobilszolgáltatásokat összefogó T-Mobile márka, T-Systems márkanév alatt pedig továbbra is a vállalati ügyfeleknek kínálunk teljes körű üzleti kommunikációs megoldásokat.

Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom elnök-vezérigazgatója a döntés kapcsán hangsúlyozta: „A 2008 őszére tervezett változások részei annak a megújulási folyamatnak, amelyet a Magyar Telekom új felsővezetése kezdett meg. Az ez év elején bevezetett szervezeti változásokkal és a márkastruktúra ma elhatározott megújításával, azaz a jövő ügyféligényeinek való még teljesebb megfeleléssel a Magyar Telekom célja, hogy ügyfelei és befektetői számára vonzóbb és értékesebb legyen.”

Winkler János vezérigazgató-helyettes, a Magyar Telekom Lakossági Szolgáltatások Üzletágának vezetője elmondta: ”Az egyszerűsödő márkastruktúra új előnyöket kínál ügyfeleinknek, többek között könnyebben igazodnak el majd a termékek és szolgáltatások között. A változás sokkal többet jelent egyszerű arculatváltásnál: a T-Home márka még színvonalasabb kiszolgálást, a jövő igényeihez alkalmazkodó termékválasztékot kínál majd.”

A Magyar Telekom hamarosan véglegesíti a T-Home márka bevezetésének és a megszűnő márkák kivezetésének részleteit, és azokról kellő időben tájékoztatást fog adni.

A márkaváltás nincs hatással a Magyar Telekom erre az évre kitűzött bevételi és EBITDA iránymutatásaira, és nem jár márkanévhez kapcsolódó értékvesztéssel. Ugyanakkor a változás várhatóan pozitív hatással lesz a Magyar Telekom jövőbeli működési eredményére, mivel az új márkastruktúrához kapcsolódó új imidzs erősíteni fogja a vállalat versenypozícióját a magyarországi vezetékes piacon, és a vonzó, új ajánlatok hozzájárulnak stratégiai növekedési céljainak eléréséhez.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Cég:Magyar Telekom













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu