Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Call Center: A mai naptól telefonos ügyintézés, éjjel-nappal

2008.06.02
Gyorsabban, könnyebben, hatékonyabban.

A BKV Zrt. számára kiemelten fontos, hogy az utasok kérdéseit, problémáit, felvetéseit, észrevételeit a leggyorsabban és leghatékonyabban kezelje. A Társaság Ügyfélszolgálata a jövőben egy új rendszerrel - a 24 órás Call Center bevezetésével teszi hatékonyabbá ezen feladatok megvalósítását. E korszerű, telefonos ügyfélkezelő rendszerrel segítjük a közösségi közlekedéssel kapcsolatos információk gyorsabb elérését, mely mostantól a nap 24 órájában rendelkezésre áll.

2007-ben 63700-an fordultak ügyfélszolgálatunkhoz, ami hozzávetőleg 200 megkeresést jelent naponta. A megkeresések túlnyomó többsége információkérés (62%), és a legtöbben (65%) telefonon keresik meg Társaságunkat. Ezért is tartjuk nagyon fontosnak, hogy ez a terület gördülékenyen, hatékonyan és az utasok lehető legnagyobb megelégedésére működjön.

Június 2-ától a megkeresések profi és gyors intézésére új technikát alkalmazunk. Az új telefonszám könnyen memorizálható, a számjegyek a 06-1-BKV-INFO (06-1-258-4636) szót teszik ki, így utasaink bármikor könnyen és gyorsan tárcsázhatják az info-vonalat.

Az új információs szám június 2-án 24.00 órától lesz elérhető. A korábbi telefonszámok hívásakor utasaink tájékoztatást hallhatnak az új, megváltozott telefonszámról.

Az újonnan átgondolt menürendszer a technika segítségével lehetővé teszi, hogy utasaink azokkal a kollégáinkkal vegyék fel a kapcsolatot, akik az adott területen (pótdíj, viteldíj információ, stb.) minden információval közvetlenül rendelkeznek. Ennek köszönhetően pontosabbá és gyorsabbá válik a kommunikáció a BKV Zrt. és az utasok között.

Ezentúl az érdeklődők a menürendszer bejelentkezése előtt aktuális híreket hallhatnak a BKV Zrt-vel kapcsolatban (pl. forgalmi változások, buszpótlás). A dinamikus Call Centerrel sokkal hatékonyabbá válik az utastájékoztatás, és lerövidülnek a telefonos várakozási idők. A szolgáltatás a jövőben bővíthető, és ami a legfontosabb, hogy az utasok visszajelzései alapján alakítható, tovább finomítható a menürendszer.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Referens:BKV Sajtóiroda
sajto@bkv.hu
+36 1 461-6500
Cég:BKV













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu