Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


GM Europe rekord eredmények 2008. első negyedévében

2008.04.11
A GM Europe első negyedévi eredménye 572,137 eladott autó – minden idők legjobbja. A Chevrolet Europe első negyedévi értékesítése 30 százalékkal nőtt, piaci részesedése 2.2 százalékos rekordszintre emelkedett. A GM oroszországi eladásai 78 százalékkal nőttek. A Cadillac európai értékesítése 13 százalékkal nagyobb. A HUMMER 59 százalékos növekedést ért el az előző év első negyedévéhez képest.

2008 első negyedévében minden korábbi rekordot megdöntött a General Motors (GM) Europe az értékesítések tekintetében: az 572 137 jármű* 18 111 darabos növekedést jelent az egy évvel korábbihoz képest. A vállalat piaci részesedése elérte a 9.6 százalékot.

“A Chevrolet márka erőteljes növekedése – különösen Közép- és Kelet-Európában – 2008 eső három hónapja során is folytatódott. „Több piacon éppen most mutattuk be európai bestsellerünket, az új Aveót és bízunk benne, hogy ez a kedvező növekedési tendencia az év további részében is folytatódik” mondta Jonathan Browning, a GM Europe értékesítési, marketing és vevőszolgálati alelnöke.

“Figyelemre méltó eredmény, hogy Oroszországban három százalékkal nőtt a részesedésünk, az értékesítés volumene pedig 78 százalékkal,” tette hozzá Browning. “A Chevrolet értékesítési adatai 60 százalékos, az Opelé 150 százalékos, a Saabé pedig 75 százalékos növekedést mutattak. Multibrand stratégiánk révén kétszer olyan gyors növekedést tudtunk elérni, mint az iparági átlag”

Minden idők legjobb GM eredménye Közép- és Kelet-Európában
A General Motors több Cadillac, Saab, Hummer, Opel és Chevrolet autót értékesített a régióban az év első negyedéve folyamán, mint ezt megelőzően bármikor. Miközben a régió piacai összességében 30 százalékkal nőttek, a GM - 54 százalékkal - 156 000-re növelte eladásait az előző év első negyedévéhez viszonyítva, ezáltal minden idők legjobb piaci részesedését – 10,6 százalékot - érve el a közép- és kelet-európai régióban.

A General Motor a magyar piacon
Az enyhén csökkenő tendenciát mutató magyar gépjárműpiacon a General Motors mégis növelni tudta piaci részesedését, elérve a 16,3 százalékot. Ehhez alapvetően a volumenmárkák sikeres szereplése járult hozzá. Az Opel az elmúlt év azonos időszakához viszonyítva 2,5 százalékkal növelte részesedését, elérve az 5111 darabszámot. A Chevrolet esetében a növekedés még jelentősebb, 20,7 százalékkal több Chevrolet talált gazdára, mint egy évvel ezelőtt. Ez összesen 2114 darabot jelent, ami 4,7 százalékos piaci részesedésnek felel meg.

Chevrolet: rekord az értékesítés és a részesedés is
A Chevrolet megőrizte lendületes fejlődését Európában, 30 248 darabbal múlta felül az előző év megfelelő időszakát, összesen 131 568 autó eladásával. Piaci részesedése 0,4 százalékos növekedéssel 2,2 százalékra emelkedett, ami kiemelkedőnek számít a márka európai történetében.
Az eladási mutatók Oroszországban és Ukrajnában emelkedtek a legjobban; utóbbiban 7 919-ről 15 853 darabra, közel a duplájára növekedtek.

GM Oroszország: 78 százaléknyi növekedés
A GM márkái Oroszországban megtartották gyors növekedési ütemüket. Az értékesítés 78 százalékkal – 82 725 darabbal - növekedett 2008 első negyedévében, a vállalat ezzel 12,1 százalékos részesedést ért el.

Az Opel és a Chevrolet egyaránt jól szerepelt Oroszországban, illetve a közép- és kelet-európai régióban is. A 23 479 darabos oroszországi értékesítés 14 099 darabbal többet jelent az egy évvel korábbinál, a piaci részesedés pedig - 1,9 százalékkal – 3,4 százalékra nőtt.

A Chevrolet 60 százalékos növekedést könyvelhet el, részesedése 7,5 százalékról 8,5 százalékra emelkedett, az 58 498 darab 44 százalékát jelenti a márka európai összesített eredményének.

Saab, Cadillac és HUMMER
A Saab 19 653 darab autót adott el Európában, a Cadillac 13 százaléknyi növekedést könyvelhet el az előző év megfelelő időszakához képest, a HUMMER pedig 59 százalékkal növelte eladásait a régióban.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Cég:General Motors













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu