A Germanwings minden eddiginél jobb eredménnyel zárta 2007-et. A Légitársaság kétszámjegyű növekedést ért el mind az utasszám, mind pedig a forgalmi adatok tekintetében. Összesen 8 millió utast szállított a Germanwings 2007-ben, ami 12,5 százalékos növekedést jelent összehasonlítva az egy évvel korábbi eredménnyel, amikor 7,1 millióan utaztak a Germanwings valamennyi járatán. A 2007-ben elért 630 millió eurós forgalom szintén nagymértékű, 12,7 százalékos növekedést mutat.
„A 2007-es év kihívás volt az iparág számára, amelyet a Germanwings a nehézségek ellenére kitűnő eredménnyel zárt. A Légitársaság 2007-ben elérte az igen magasra tűzött céljait. Úgy gondolom, hogy a Germanwings az egyértelműen meghatározott piaci pozícionálásnak köszönheti a sikert, hiszen a diszkont légitársaságok között a Germanwings képviseli a legmagasabb minőségi színvonalat, így az utasok biztosak lehetnek abban, hogy mindig megfelelő ár-érték arányt képviselő szolgáltatást vesznek igénybe.“ – mondta Thomas Winkelmann, a Germanwings ügyvezető igazgatója.
Újításaival és a legmagasabb minőségre való törekvésével a Germanwings 2007-ben többször okozott kellemes meglepetést ügyfeleinek. A Légitársaság – az utasok kényelmének fokozása érdekében – kibővítette „Boomerang Club“ törzsutas programját, valamint egyes kiemelt repülőtereken kényelmesebb terminálokra költözött át. A 2007-ben bevezetett „Smart Connect” szolgáltatással az átszálló utasoknak kedvez a Légitársaság. A Germanwings Légitársaság továbbfejlesztette online jelenlétét, hiszen a www.germanwings.com címen elérhető honlapján gazdagabb, könnyebben áttekinthető tartalommal és megújult arculattal várja az utazni vágyókat. Szintén a honlap újdonságai közé tartozik az ún. „Blind Booking“ („vakfoglalás“) funkció, amellyel a repülőjegyet egy adott, állandó áron lehet lefoglalni. Az utas számára az úticél a foglalás időpontjában ismeretlen: csak a foglalási visszaigazolás kézhezvételét követően derül ki, hogy mely célállomásra szól a kalandvágyó utas repülőjegye. A német diszkont légitársaság bevezette az internet alapú becsekkolás lehetőségét, és a „Rail & Fly” szolgáltatást Németországban. A „Rail & Fly” igénybevételével a Légitársaság utasai Németország bármely településéről könnyen eljuthatnak a Germanwings legközelebb eső repülőtérére.
„Az európai diszkont légitársaságok közül csupán a Germanwings Légitársaságnak sikerült növelnie az egy utasra jutó átlagbevételét 2007-ben. A Germanwings utasai minden alkalommal az elvárásoknak megfelelő, magas minőségi színvonalat képviselő szolgáltatást vesznek igénybe.“ – mondta Thomas Winkelmann, a Germanwings ügyvezető igazgatója.
|