Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Rekorderedmények a Germanwings-nél 2007-ben

2008.02.06


A Germanwings minden eddiginél jobb eredménnyel zárta 2007-et. A Légitársaság kétszámjegyű növekedést ért el mind az utasszám, mind pedig a forgalmi adatok tekintetében. Összesen 8 millió utast szállított a Germanwings 2007-ben, ami 12,5 százalékos növekedést jelent összehasonlítva az egy évvel korábbi eredménnyel, amikor 7,1 millióan utaztak a Germanwings valamennyi járatán. A 2007-ben elért 630 millió eurós forgalom szintén nagymértékű, 12,7 százalékos növekedést mutat.

„A 2007-es év kihívás volt az iparág számára, amelyet a Germanwings a nehézségek ellenére kitűnő eredménnyel zárt. A Légitársaság 2007-ben elérte az igen magasra tűzött céljait. Úgy gondolom, hogy a Germanwings az egyértelműen meghatározott piaci pozícionálásnak köszönheti a sikert, hiszen a diszkont légitársaságok között a Germanwings képviseli a legmagasabb minőségi színvonalat, így az utasok biztosak lehetnek abban, hogy mindig megfelelő ár-érték arányt képviselő szolgáltatást vesznek igénybe.“ – mondta Thomas Winkelmann, a Germanwings ügyvezető igazgatója.

Újításaival és a legmagasabb minőségre való törekvésével a Germanwings 2007-ben többször okozott kellemes meglepetést ügyfeleinek. A Légitársaság – az utasok kényelmének fokozása érdekében – kibővítette „Boomerang Club“ törzsutas programját, valamint egyes kiemelt repülőtereken kényelmesebb terminálokra költözött át. A 2007-ben bevezetett „Smart Connect” szolgáltatással az átszálló utasoknak kedvez a Légitársaság. A Germanwings Légitársaság továbbfejlesztette online jelenlétét, hiszen a www.germanwings.com címen elérhető honlapján gazdagabb, könnyebben áttekinthető tartalommal és megújult arculattal várja az utazni vágyókat. Szintén a honlap újdonságai közé tartozik az ún. „Blind Booking“ („vakfoglalás“) funkció, amellyel a repülőjegyet egy adott, állandó áron lehet lefoglalni. Az utas számára az úticél a foglalás időpontjában ismeretlen: csak a foglalási visszaigazolás kézhezvételét követően derül ki, hogy mely célállomásra szól a kalandvágyó utas repülőjegye. A német diszkont légitársaság bevezette az internet alapú becsekkolás lehetőségét, és a „Rail & Fly” szolgáltatást Németországban. A „Rail & Fly” igénybevételével a Légitársaság utasai Németország bármely településéről könnyen eljuthatnak a Germanwings legközelebb eső repülőtérére.

„Az európai diszkont légitársaságok közül csupán a Germanwings Légitársaságnak sikerült növelnie az egy utasra jutó átlagbevételét 2007-ben. A Germanwings utasai minden alkalommal az elvárásoknak megfelelő, magas minőségi színvonalat képviselő szolgáltatást vesznek igénybe.“ – mondta Thomas Winkelmann, a Germanwings ügyvezető igazgatója.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Referens:Szappanos Éva
eva.szappanos@publicis-consultants.hu
+36 1 345 9335
Cég:Germanwings













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu