A változás a General Motors Europe azon döntésének az eredménye, hogy szélesebb támogatást nyújtsanak e három amerikai GM márka hivatalos európai importőrének, a Kroymans Corporation-nek.
A GM átvette a Kroymans regionális kereskedelmi irodájának a feladatait, miután ez az iroda a február 1-el beszüntette tevékenységét.
A General Motors Kelet- és Közép-Európai regionális központja felelős ezentúl a Cadillac, Corvette és HUMMER márkák kereskedelmi, marketing és PR munkájáért Lengyelországban, Csehországban, Szlovákiában, Magyarországon, Szlovéniában, Romániában és Bulgáriában.
A General Motors új Cadillac, Corvette & HUMMER csapatát Wolf Gábor, regionális kereskedelmi és marketing igazgató vezeti. Gábor több, mint 5 éve dolgozik a General Motors Southeast Europe szervezetében, eddig mint hálózatfejlesztési menedzser.
A PR területén Dános András nevezték ki a GM prémium márkáinak Kelet- és Közép-európai kommunikációs igazgatójává, munkájának középpontjában ezentúl a Cadillac, Corvette és a HUMMER áll majd. András az elmúlt 17 évben a GM-nél magyarországi és regionális PR pozíciókat töltött be.
Erhardt Péter, aki eddig a Kroymans kötelékében három éven át dolgozott az amerikai márkákkal, csatlakozik a GM regionális PR csapatához. Péter átveszi az Opel, Chevrolet regionális PR menedzseri munkát Kaszás Zoltántól, aki - 16 évi tapasztalattal - mostantól a GM magyarországi PR vezetője lesz és ebben a minőségében az Opel és Chevrolet márkákkal foglalkozik.
|