Rendkívül sikeres évet zárt a Volvo Autó Hungária, a vállalat 2007-ben – a magyarországi autópiac folyamatosan csökkenő volumene ellenére – közel 14%-kal növelte eladásait az előző évhez képest. A Volvo 2007-ben összesen 1418 járművet értékesített hazánkban, míg 2006-ban 1245 gépkocsit helyezett forgalomba. A vállalat reményei szerint idén is folytatódni fog ez az igen pozitív tendencia, hiszen nyár végén hazánkban is bemutatkozik a formabontó megjelenésű új városi Volvo terepjáró, az XC60-as modell.
Az értékesítési hálózat folyamatos bővítése mellett a megújult S40-es és V50-es népszerűsége, valamint a 2007-ben bemutatott Volvo modellek is meghatározó szerepet játszottak az elmúlt esztendő sikereiben. Az év elején megismert, merész formatervet kedvelő vásárlóréteg igényeinek is megfelelő Volvo C30-as modellből 2007 decemberéig 230 darab talált gazdára Magyarországon. A dinamikus megjelenésű, vadonatúj V70 és XC70 modellek augusztustól a hazai vásárlók számára is elérhetőek. Annak ellenére, hogy 2007-ben a V70-es és az XC70-es modellek értékesítésére mindössze öt hónap állt a vállalat rendelkezésére, az előbbiből 23 darabot, az utóbbiból pedig 33 darabot helyeztek forgalomba a múlt hónap végéig.
„A Volvo C30 átütő sikere túlszárnyalta elképzeléseinket, hiszen az év elején kitűzött céljainkhoz képest, több mint 100%-kal teljesítettük túl az eladott C30-as modellek számát” – mondta el Bodrogai Gábor a Volvo Autó Hungária ügyvezető igazgatója. „A Volvo Autó Hungária a 2008-as év során tovább szeretné emelni legújabb modelljeinek értékesítését, a V70-es és XC70-es modellből 60-60 darab autó eladását tervezi” – tette hozzá Bodrogai Gábor.
A Volvo 2007-ben értékesítési hálózatát is tovább bővítette. Tavaly új tulajdonos vette át a szegedi Volvo kereskedés vezetését, valamint új márkakereskedés nyitotta meg kapuit Tatabányán és Békéscsabán. A két új márkakereskedéssel együtt már 15-re növekedett a magyarországi Volvo kereskedések száma.
|